Skip to content
  • За нас
  • Контакт
Menu
  • За нас
  • Контакт
Facebook-f Instagram
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • MЕДУЗА TV
Menu
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • MЕДУЗА TV
Search
Close
  • ДИЈАЛОЗИ, КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Meet the future: Интервју со колективот на дрег кралици The Haus of Fauché
На 26 декември, благодарeјќи на ЛГБТИ Центарот за поддршка Скопје, имавме чест, задоволство и привилегија да го проследиме блескавиот настап на дрег колективот The Haus of Fauché, првиот дрег колектив во Македонија. Уште веднаш бевме свесни дека овие четири кралици ќе го донесат дрегот како редовна понуда во Скопје, нешто за што очигледно градот чезнееше (особено судејќи по посетеноста на настанот).Пред да ја стекнат славата за која очигледно се предодредени, не можевме да одолееме на можноста да поразговараме со сите нив за нивните почетоци, емоциите по првиот настапот, дрег културата и плановите за иднината.

Сите што ме познаваат знаат дека на одреден упорен и тврдоглав начин навистина го сакам градот Скопје. Но, ако нешто сериозно му фалеше на ноќниот живот на овој град (бидејќи се’ друго е совршено!), тоа се локални дрег кралици. Баш затоа, не можам да бидам посреќна што на 26 декември, благодарејќи на ЛГБТИ Центарот за поддршка Скопје, имавме чест, задоволство и привилегија да го проследиме блескавиот настап на дрег колективот The Haus of Fauché, првиот дрег колектив во Македонија. Уште веднаш бевме свесни дека овие четири кралици ќе го донесат дрегот како редовна понуда во Скопје, нешто за што очигледно градот чезнееше (особено судејќи по посетеноста на настанот).
The Haus of Fauché e составена од четири дрег кралици, Naoki Onna, Tōkyō de Ville, Vera Versxce и Kaja Mor. Куќата ја основаат Naoki и Tōkyō, а подоцна се приклучуваат Vera и Kaja. Секоја кралица со својот различен стил допринесува на синергијата помеѓу овие дрег сестри. Пред да ја стекнат славата за која очигледно се предодредени, не можевме да одолееме на можноста да поразговараме со сите нив за нивните почетоци, емоциите по првиот настап, дрег културата и плановите за иднината. Разговорот го водеше Калиа Димитрова.

 

Kако се чувствувате по првиот настап како колектив?

 

Naoki Onna: Јас сум сеуште под импресии, бидејќи настапот се случи неодамна и сум многу горда и среќна што ги запознавте легендарните деца на Хаус оф Фаше. Моќта на овој настан ја бевме почувствувале како афтершок кој со себе ја носеше цела опресирана квир енергија. Чувството на среќа ме облеа кога слободата и таа иста енергија што секоја од нас ја носеше успеавме да ја пренасочиме кон публиката.

Kaja Mor: Се чувствувам толку среќна и горда на нас. Додека сите ние сме толку различни во нашите стилови на дрег, нашата љубов кон дрег ни помогна да го создадеме Haus of Fauché. Воедно сум толку благодарна што ни беше дадена платформа за да ги споделиме нашите таленти со публиката, кои ни дадоа голема љубов и поддршка. Не можам да дочекам да им покажам на луѓето што сè навистина може да направи Haus of Fauché.

Vera Versxce Vendetta: Hmm, well… as a Haus and as a drag queen, I feel like I achieved something in my life, specifically when it comes to expressing the drag/queer culture. But also quite lost in the essence of drag since this very first performance is one of the starter performances in this country. It’s a pleasant feeling to know that there were a lot of people in the room and they lived for every performance we did, and it’s shocking that people really enjoyed it. (I mean, I could tell that from the amount of TIP$$$, lol). And I feel happy and my drag sisters are amazing talented, totally unique, never the same, not scared, brave, queens! So yeah. Cheers Skopje! We officially have drag queens now.

Tōkyō de Ville: Се чувствувам прекрасно. Среќен сум што сега имам дрег фамилија со која што можам да ги споделам сите убави и неубави моменти. Ме радува тоа што секоја од нас има различен стил , но тоа е она што како куќа нѐ издвојува од другите.

 

Фотографија: Амар Качар
Сите  го знаеме мотото на RuPaul: If you can’t love yourself, how in the hell are you gonna love somebody else! 
Што е тоа што вас ве мотивира како млади дрег кралици? Што ви значи дрегот лично?

 

Naoki Onna: Пред сé дрегот го гледам како протест против токсичната машкост, која како траума се всадила во поголемиот број од нас, а посебно зема замав на балканот. Исто така, го гледам како политичко право на единката да создава естетско доживување, а само по себе значи ослободување од горе наведената траума.

Kaja Mor: За мене, дрег претставува моќ. Знам дека звучи супер клише, но тоа е точно. Се сеќавам на мојот прв пат на дрег шоу и колку бев фасцинирана од самодовербата и моќта на кралиците. Сè уште го чувствувам тоа, иако сум била на многу дрег шоуа, а правејќи дрег и самата на себе си го зајакнав тоа чувство на моќ. Освен тоа, дрег значи слобода од границите на што општеството му кажува на човекот што може или не може да направи. Тоа е исто така слобода од статус кво. За мене, замаглувањето на родовите маргини ми овозможува да ги поништам годините на рестриктивно општествено уредување кое се обиде да ме присили кон одредена форма. Мислам дека на тој начин, дрегот работи кон погубување на угнетувачките системи на моќ, како што се патријархатот, токсичната машкост, мизогинијата и хетеронормативноста, меѓу другите.
Дрегот е неверојатен медиум за самоизразување и ширење на љубов и храброст. Сакам кога луѓето ќе ме видат да се чувствуваат охрабрени да бидат свои, автентични себеси.

Vera Versxce Vendetta: Drag means EVERYTHING! Haha, yes! EVERYTHING. To me, personally is the manifestation of the femininity that I, as a queer person, has it in me and I always suppressed it in order to please other, you know, socially acceptable bulsh*t. Which it’s socially contradictory because we’re saying a big F**K YOU to the heteronorms, and most importantly, we look sickening. :D. and the process of transforming is the most divine feeling. You’re becoming a completely different person, but deep down it’s part of you, and it’s interesting… everything is eexaggerateddddd!

Tōkyō de Ville: Дрег претставува активизам. Инспирација за оние кои што сѐ уште се затворени во шкафот да се ослободат и да бидат она што навистина се. Дрег е начин на живот кој дрег кралиците не го избираат, тој ги избира нив. Кај дрег ми се допаѓа слободата на искажување на алтер егото. Она што не сме во реалниот живот, може да бидеме како дрег. Трансформација со која што си дозволуваме на самите себе да сме тоа што сакаме да бидеме, да го правиме она што сакаме да го правиме,  да инспирираме, шириме љубов и позитивна енергија. Јас не сум жена, ниту сакам да бидам жена. Мојот дрег само ја дава таа илузија, шминка која е слика на женски карактеристики.

 

Фотографија: Амар Качар
Какви беа вашите дрег почетоци? Дома пред огледало, или? 

 

Naoki Onna: Хм… Моментот кога почуствував дека треба да бидам дел од оваа субкултура беше во еден од геј баровите во Le Marais, во Париз. Ми пријде група на дрег кралици и ме поканија да поминам една вечер како член на на нивниот хаус. Кога на себе ги ставив сите тие дрег реликвии, како под екстаза можев да ја идентификувам потребата ова да постои и во мојот град.

Kaja Mor: Најраните спомени што ги имам играјќи со родот се околу мојата куќа носејќи ги потпетиците на мајка ми (кои тогаш беа премногу големи, но сега се премногу мали за мене). Отсекогаш сум била креативна личност и ме привлекувал уметничкиот аспект на шминката. Во комбинација со мојата љубов кон перформанс кога бев помлада, дрег ми изгледаше како совршен медиум за самоизразување. Дрег беше нешто што сакав да го правам веќе подолго време и конечно бев во можност да се изразам преку првиот настап нa Haus of Fauché. Тоа беше навистина едно од најубавите доживувања во мојот живот!

Vera Versxce Vendetta: Ugh, weird… but also quite natural. It turns out I’ve been doing drag when I was a child too (I loved wearing heels and gowns back then), and I always felt like a super model. A SKINNY LEGEND! But, officially it was on 1st of April, where dressing up as you wish is socially acceptable. SO, I was like, f**k it. Let’s do drag with no budget. So I did it at my friend’s house. And I stole my mom’s dress (she never knew) and I began putting on my drag persona, turns out, I’m a b*tch! This inner lady in me, uhh she’s vocal! BUT AGAIN, with a hair extension, no heels. The nontraditional way of drag. But I was happy with the result. Drag allowed me to feel relevant even though I still looked “masculine”. But again, The gender bender experience, ugh I think, everyone should experience it!

Tōkyō de Ville: Почетокот на мојата дрег персона започна уште од раните години кога ги облекував фустаните на баба ми и танцував. Јавно за прв пат во дрег се појавив кога имав осум години, на првоаприлска забава во моето основно училиште. Но, тогаш не знаев што претставува дрег. Кога започнав со шминка пред огледало постојано експериментирав, го истражував моето лице откривајќи каква шминка е соодветна за постигнување на посаканиот ефект на илузија односно слика од жена.

 

Фотографија: Амар Качар
Која ви е омилена дрег кралица во моментов?

 

Naoki Onna: Избегнувам мојот суд за техничка изведба да биде базиран врз фаворити, само затоа што верувам дека не постојат кралици кои сами по себе не се уметност, а знаеме дека не постои погрешно  уметничко дело.

Kaja Mor: Дали треба да изберам само една? Затоа што ако е така, не мислам дека ќе можам да одговорам на ова прашање! Добивам инспирација од толку многу дрег кралици: Blu Hydrangea, Imp Queen и Sasha Velour се дефинитивно кралици на кои им обрнувам многу внимание.

Vera Versxce Vendetta: Hmm, a lot! My fellow drag sisters are my favorite drag queens because there’s something so raw about them, it’s so brutal, even though we’re in the beginnings, there’s something so fierce about them! And in the mainstream drag scene (basically American) I get inspired by Sasha Velour, Katya (gosh I love how abstract her comedy is), Bianca Del Rio is one of my faves because she is so brutal, but when in drag, her “hateful” comments are perceived as hilarious. Oh, and Adore Delano, a non conformist in the drag scene. Loves it!

Tōkyō de Ville: Тешко е да се избере фаворит помеѓу толпа на одлични кралици. Омилени ми се моите сестри. Но, доколку треба да издвојам личност, перформер, кој имал најголемо влијание врз мене, не само како дрег кралица, дефинитивно е Дејвид Хојл.

 

Фотографија: Амар Качар
Што следно да очекуваме од вас?

 

Naoki Onna: Moжам само да ви кажам дека секогаш има место за секој од вас да дојдете на едно од нашите настапи и сами да видите. 😉

Kaja Mor: Креативноста нема граници. Мислам дека ќе биде многу полесно да ви покажам 😉

Vera Versxce Vendetta: I have no clue… I tend to surprise myself too! Although, I thought of some concepts. Getting political is fun, and breaking taboos is also fun, and drag allows me to make those things happening! So yeah, COME THROUGH!

Tōkyō de Ville: Подобро е да се нема очекувања, затоа што The Haus of Fauché прави неочекувани нешта.

 

Фотографија: Амар Качар

 

Фотографија: Амар Качар

 

Фотографија: Амар Качар
НАПИШАНО ОД:
  • Калиа Димитрова
  • January 14, 2019
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Спокојното поврзување на телото и просторот
Ве запознаваме со Ивана Јовановска, поетеса од Скопје која се занимава со прашањето на телото и просторот (кон внатре и кон надвор) каде тоа се развива, боли, се бунтува...
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Заедно (Сложни жени диско градат)
Вечерва, од 21:30  о МКЦ, како дел од Прво па женско #9, ќе се прикажува филмот „Заедно (Сложни жени диско градат),
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Кејт Винслет во „Мер од Исттаун“: средовечноста е далеку од свиснат стомак
Кејт Винслет отсекогаш била смела. Но да има стомак, и тоа таков што се тресе и мрда на начин на кој прилично невпечатливо се мрдаат стомаците на повеќето 45-годишни жени е сè уште доста шокантно и тема на ударни вести.
  • Од Тимот на Медуза
  • КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Преведувачка работилница: Оснажувачкото еротско во поезијата на Одри Лорд
Компарација на препеви на две песни од Одри Лорд
  • Од Тимот на Медуза
  • МОЕ ТЕЛО, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
НЕ треба да значи НЕ! – „Нетипичните“ жртви на силување во Македонија не можат да го пријават и да го докажат делото
Кривично дело силување според Кривичниот законик во Македонија е само доколку е употребена физичка сила и закана врз жртвата од страна на сторителот и даден видлив отпор од страна на жртвата. Случаите во кои отсуствуваат овие два елемента, а сепак се работи за силување, се невидливи и непризнаени од нашите институции.
  • Од Марта Стевковска
  • ФЕМ 101
Глорија Стајнем: Вистината ќе те ослободи, но прво ќе те напне!
Брилијантноста на ова дело е што може да допре буквално до секого – начинот на кој Стајнем твори е непроценлив, а игривоста и хуморот во нејзините реченици влеваат некое чудно чувство на надеж дека и покрај тоа што борбата е тешка и долга, сепак не сме сами.
  • Од Гала Насева
  • МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Забраните за абортус ги одземаат човековите права. Еве зошто мораме солидардно да застанеме против нив
Владите мора да го прошират пристапот до безбеден, легален и достапен абортус и контрацепција за сите луѓе. Не само што тоа е хуманиот начин, туку е и државна обврска според меѓународното право.
  • Од Гала Насева
  • МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Што гледав кога ја гледав Бритни Спирс?
Вистината за состојбата на Бритни доцни. Само за еден краток миг, пред да се актуализираат темите поврзани со менталното здравје и грижата за себе, светот сеирџиски и малициозно го коментираше сломот на една талентирана жена.
  • Од Кристина Атанасова
  • ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Цената на водењето политика во услови на шовинистички менталитет
Oд вкупно 660 избрани градоначалници во период од 25 години и седум круга локални избори, само 18 се жени.
  • Од Симона Србиновска
  • МОЕ ТЕЛО, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Врховниот суд на САД се обидува да го забрани абортусот: дали Америка е сè уште слободна земја?
Не постои посуштински услов на едно демократско граѓанство од контролата на една личност врз сопственото тело. Без тоа, не можеме да се наречеме слободна земја.
  • Од Тимот на Медуза
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Запознај ја Мави Феникс
Се обидувам да им дозволам на моите феминистички ставови да светат низ секоја песна, секое интервју и воопшто секоја мала работа што ја правам. Време е за сите да застанат против сексизмот кој е насекаде околу нас.
  • Од Калиа Димитрова
  • ФЕМ 101
Кога жена ќе се осмели да возврати на машката суровост
Наелектризираниот говор го отелотвори гласот на искуствата, фрустрациите и гневот на милиони жени и мажи чии денови, животи и реалности биле обликувани од честопати навредливи, понекогаш вулгарни изрази на патријархална моќ.
  • Од Гала Насева
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Преку танцот сакам да ги разбудам сите сетила на моите ученици: Интервју со Ивана Балабанова
Работата на Ивана Балабанова ја следам со години. Инспирирана од нејзината работа како танчерка, основачка на Битрикс и креативна девојка која постојано поместува граници во секоја смисла на зборот, сакав да поразговараме за нејзината лична мотивација, работата како педагог, современиот танц како простор на слобода и истражување и грижата за себе и другите. 
  • Од Калиа Димитрова
  • КВИР, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Да се биде жртва на говор на омраза 
Жртвите на говор на омраза често имаат многу помалку моќ од личностите на политички функции и се обични граѓани кои едноставно припаѓаат на одредена идентитетска група.
  • Од Елена Гаговска
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА, МОЕ ТЕЛО
Цели генерации девојки пораснаа заедно со ППЖ: Интервју со Тиииит!Инк
Бидејќи ниеден феминистички настан не може да помине без да биде прославен на Медуза, со четирите Тиииитовки разменивме впечатоци од овогодинешната програма, се потсетивме на другите фестивалски изданија и воздивнавме пред убавината на женското другарство.
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА
Песна на годината: Anna Wintour од Azealia Banks
Нашата омилена вештерка е веројатно првата која најумешно го подготвува и развива рецептот за вистинската форма и пропорција на најделикатесниот микс на хаус и хип-хоп.
  • Од Тимот на Медуза
  • КВИР, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Вирусите не дискриминираат – луѓето да!
Ако COVID-19 нè научи нешто, тоа е дека ниту еден вирус, ниту една болест не дискриминира. Тоа е карактеристика исклучиво на нас, луѓето.
  • Од Заедно посилни
  • ФЕМ 101
Целосната еманципација на жената било неотстварено ветување во социјалистичкиот контекст
Интервју на Славенка Дракулиќ со унгарската научничка која напиша книга за феминизмот во Југославија
  • Од Коалиција Маргини
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Машините можат да ги нагласат проблемите, но не се тие кои го создаваат хаосот: Интервју со Албена Баева
Мојата интерпретација за јавното наспроти приватното e како интимно наспроти споделено. Во моите интерактивни инсталации си играм со преклопните точки меѓу тие два концепта.
  • Од Тимот на Медуза
  • ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Жртвите се множат, додека институциите тивко потфрлаат
ЗАЕДНИЧКА ИЗЈАВА НА ЖЕНИ-АКТИВИСТКИ ЗА ЧОВЕКОВИ ПРАВА ОД БАЛКАНСКИОТ РЕГИОН ЗА РОДОВО-ЗАСНОВАНОТО НАСИЛСТВО НА ИНТЕРНЕТ
  • Од Тимот на Медуза
  • МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Активистки ги прикажаа пораките од „Јавна соба“
Нема да престанеме да го бараме она што ни следува како граѓанки на оваа држава, а тоа е правото да бидеме заштитени од сексуални насилници.
  • Од Тимот на Медуза
  • ФЕМ 101
Феминизам, Јас и Ти
или што мислам кога велам дека сум феминист/ка?
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Класично анонимни: И жените се присутни во историјата на музиката
Неприфатливо е да се завршуваат музички училишта без да се знаат храбрите претставнички кои се бореле да ја претстават својата уметност.
  • Од Тамара Стојаноска
  • КВИР, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Модернизирана винтиџ хомофобија
Денес, на многу мејнстрим медиуми веќе не е прифатливно отворено да се користат расистички, сексистички, хомофобични и други видови на погрдни зборови во дебатните емисии. Затоа модерните хомофоби како Сашо Тасевски мораат нивните предрасуди да ги скријат преку различни реторички стратегии.
  • Од Елена Гаговска
  • ДИЈАЛОЗИ, ФЕМ 101
Жените во политиката во ранливи средини:Интервју со Рошика Део
Вистинската солидарност се јавува меѓу жените кои ја формираат заедницата, и тоа жените од кои најмалку ја очекувате. Важно е да се потроши време за градење на солидарност, бидејќи кога жената се кандидира на избори, без разлика дали победува или не, таа и олеснува на следната жена која ќе се појави.
  • Од Сара Миленковска
  • КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Can we concentrate? – Кратка размисла за изборот и егзистенцијата кон Танц на раце без наслов од boychild
„Денес немам никаква желба. Освен можеби да молчам и да ја гледам, во тишината да ја остварам сета важност на оваа необична случка: присутноста на Ани, тука спроти мене.“ ― Жан-Пол Сартр, Тегобност, 210
  • Од Мања Величковска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Mитот за убавите заспани девојки
Нараторката донесува одлука да преспие една година од својот живот со помош на седативи и антидепресиви. Таа го замислува овој проект како една хибернација, одмор од секојдневните анксиозности и случувања.
  • Од Кристина Атанасова
  • МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Бев сексуално нападната и зошто не се плашев да зборувам за тоа
„Молчи, не кажувај“, „Машките ќе си бидат машки“, „Срамота е, не се глупирај!“ и ред други изговори се едни од најчестите причини, покрај стравот, зошто жртвите на сексуално насилство не пријавуваат и не преземаат ништо.
  • Од Дамјана Видическа
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Личностите пред мојот објектив ме запознаваат со сама себе: Интервју со Лилика Стрезоска
Приказна за портретната фотографија, селењето од Скопје во Берлин, изолацијата и пријателството.
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Скопски поетски фестивал за мене значи остварен сон: Интервју со Ана Голејшка Џикова
Оваа година Скопје конечно добива свој поетски фестивал. За програмата, тајмингот и поезијата, разговаравме со Ана Голејшка Џикова, една од организаторките на фестивалот. 
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Нашиот пат – 25 женски приказни од историјата
Тииит!Инк. ве поканува на промоцијата на публикацијата „Нашиот пат - 25 женски приказни од истроиајта“,  во петок (01.10), во кафе-книжарницата „Буква“.
  • Од Тимот на Медуза
  • МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Андоновистика (втор дел)
Лелееее! Венко, бре, не замарај!
  • Од Лени Фрчкоска
  • МОЕ ТЕЛО, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Ова веќе нема да го толерираме: Протести против сексуалното вознемирување и напади во училиштата во Косово
Протестите беа придружени со акции на социјалните мрежи каде жени и девојки, главно анонимно, споделуваат лични сведоштва на сексуално вознемирување и напади во училишта, на работа и на улица.
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Што научив од читање книги од писателки од секоја земја во светот
Во овие три години бев маѓепсана, изненадена и шокирана од приказните раскажани од жени од сите земји - и инспирирана од солидарноста што ја прикажуваат
  • Од Лени Фрчкоска
  • ДИЈАЛОЗИ, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Борба против менструалната сиромаштија и стигма: Интервју со Period. The Menstrual Movement Skopje
Едукацијата е клучна и за оние кои менструираат и оние кои не менструираат. Самиот тој процес на сегрегација најчесто при едуцирање на овие теми, остава голем непополнет простор со информации кај оние кои не менструираат и дополнително ја стигматизира менструацијата.
  • Од Благица Димитрова

Момент...

No more pages to load

1 2 … 15 Next »

Категории

ФЕМ 101
КУЛТУРА
МОЕ ТЕЛО
КВИР
ДИЈАЛОЗИ

Корисни линкови

ЗА НАС
КОНТАКТ
БЕСПЛАТНА ПРАВНА ПОМОШ

Copyright © Медуза 2023 | Developed by MASIVA

Scroll to Top
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • ЗБОР
  • ПЕСНА
  • MЕДУЗА TV
  • ЗА НАС
  • КОНТАКТ
Menu
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • ЗБОР
  • ПЕСНА
  • MЕДУЗА TV
  • ЗА НАС
  • КОНТАКТ
Facebook-f Instagram