Режија: Брајан Де Палма
Главни улоги: Сиси Спејсек, Пајпер Лори, Су Снел
Времетраење: 98’
Земја: САД
Жанр: хорор, мистерија
Идејата дека хорор филмовите во голема мера ги експлоатираат и брутализираат жените е тема која е доста присутна во феминистички теории на филм. Во многу филмови од овој жанр, мизогинијата не само што е очигледна и деректна, туку и можеби е главната нишка која привлекува дел од публиката. Сепак, хорор филмот традиционално има и богата база на обожаватели кај женската публика, а бројни филмски критичар/к/и сметаат дека хорор жанрот има силен субверзивен потенцијал, и како таков, може да служи како одлична подлога за феминистички наративи. Веројатно како и кај секој друг жанр, постојат филмови кои ја потврдуваат првата теза, и такви кои одат во насока на втората.
Во секој случај, на многу начини, хорор филмовите доведуваат во прв план прашања кои инаку се заташкани во патријархалната култура. Баш поради тоа, овој октомври нашите филмски препораки ќе бидат во доменот на хоророт, а со кој филм е посоодветно да се започне ако не со легендарниот Кери (Carrie) од 70тите.
Филмот Кери претставува адаптација на хорор-романот на Стивен Кинг. Главната протагонистка е повлечената и чувствителна тинејџерка Кери Вајт (Сиси Спејсек), која се соочува со булинг од соучениците во средното школо, како и насилство од нејзината фанатично побожна мајка (Пајпер Лори).
По добивањето на првата менструација, околу Кери почнуваат да се случуваат чудни појави, па таа почнува да се сомнева дека има натприродни моќи. Откако е поканета на матурата од емпатичниот Томи Рос (Вилијам Кат), Кери се обидува дасе вклопи во средината, но работите на крајот добиваат мрачен и насилен тек.
Откако Кери на Стивен Кинг беше претставен на екранот во 1976 година, публиката почна да прифаќа женски ликови како главни улоги во хорор филмовите. За некои критичари, Кери можеби е претерано монструозна приказна, но нејзината монструозност може да се гледа и како израз на женската моќ, лутина и преземање на контрола.