Приказни од изолацијата

Без конкретна форма, цел и насока, овој колажен текст служи да ни помогне да си ги структурираме мислите и да креираме една скромна меморија на ова време.

ОСТАНАТИ ОБЈАВИ

„Дома“ не е безбедно за сите

Она што е заедничко за жртвите на семејно и родово базирано насилство, е дека излезот од насилните средини најчесто го наоѓаат во своите групи за поддршка кои се надвор од домот.

За изолацијата и перспективите

Перспективата е новиот ментален простор што треба да го отвориме за да може да ја освоиме слободата. Меѓите да се трансцендираат во просторот на можното, наместо во просторот на физичкото и ограниченото.

Грижа за менталното здравје: Справување со социјална дистанца, карантин и изолација

Неколку совети за како би можеле најдобро да се грижиме за себе и другите во ваквите нестандардни услови.

„Френсис Ха“ – првото „дете“ на Бамбах и Гервиг

Френсис е збунета, смотана, изгубена, весела, разиграна, уморна, висока, смешна, харизматична и чудна. Има 27 години и нема стабилна врска, работно место или дом. Често е сама и повремено осамена.

Бидување заедно од дистанца

Одново ќе го откриеме средиштето на состојба на домување (condizione domestica). Ќе имаме можност, конечно, да го откриеме нејзиниот политички потенцијал, од каде што приватноста не е лишена.

PORTRAIT OF A LADY ON FIRE

Со оглед на тоа што во периодот кој доаѓа ќе поминуваме повеќе време по дома, решивме да започнеме со нова рубрика: Филм на неделата.

Студентките не се виновни

Сите студент(к)и се повлијаени и оштетени од општата култура на примитивни односи на моќ, атмосферата на страв и неизвесност, сексизам, шовинизам и сите типови сексуално вознемирување.

Марш за женски права: Ти не си виновна!

Вчера, со почит кон досегашните победи на жената за родовата еднаквост, но свесни за општествените појави и системски недостатоци кои го загрозуваат нашето постоење како слободни, еднакви, достоинствени и безбедни, марширавме под слоганот „Ти не си виновна!“.

Среќен осми март. Now, strip!

Кон осмомартовската изложба „Соблечени - Женскиот акт како контекст“ и машкиот поглед во уметноста.

(Не)безбедни простори

Безбедносните техники се толку длабоко навлезени во женското искусто на градот, што доколку некој ме праша дали ми е страв да се шетам сама навечер, би кажала не. Но тоа не би била вистината.

ОСТАНАТИ ОБЈАВИ

5 серии за гледање за време на изолација

Серии чии дејствија ги осветлуваат присутните општествени проблеми кои предолго беа игнорирани од страна на телевизиската продукција

She’s Beautiful When She’s Angry

Како е започнат вотриот феминистички бран и зошто тие победи се релеватни за нас денес?

Колку вреди неплатениот труд на жените?

Како да му објаснам на мојот 3 годишен син дека „на мојот компјутер нема цртан и мама праќа меил“? Честопати незавршената работна задача подразбира останување доцна во ноќта, за да се доврши несработеното.

Што треба да знаеме за абортусната грижа за време на КОВИД-19?

Во услови на вонредна состојба во државата предизвикана од КОВИД-19, пристапноста до услугата за безбеден абортус не смее да биде доведена во прашање по ниту една цена. Согласно добиените информации од здравствените институции, сакаме да информираме дека сите абортуси по лично барање на жените ќе се изведуваат во ЈЗУ Специјална болница „Мајка Тереза“ – Скопје, …

Што треба да знаеме за абортусната грижа за време на КОВИД-19? Read More »

Ќотекот е од рајот

Како видеото протекува не знаеме, меѓутоа самиот факт што некој сакал да го “овековечи” овој момент ни укажува на желбата за понатамошно споделување на чин на насилство како триумф.

Капитализмот има свои ограничувања

Џудит Батлер за пандемијата COVID-19 и нејзиниот растечки политички и социолошки ефект во Америка.

Ментален товар

Менталниот товар е продукт на вообичаеното организирање на едно просечно домаќинство во кое еден од партнерите, обично жената, има улога на „микро-менаџер“.

Невидливиот хорор на семејното насилство во филмот Невидливиот човек

Додека хоророт како жанр доживува обнова, ова е солиден обид да се постави нова динамика помеѓу овој жанр и женскиот лик, после долга историја исполнета со еднодимензионални ликови и експлоатација на женските искуства.

Од историјата на женското движење: циклуси на изгубено-најдено

Критички предлог [анти-приказ] Susan Faludi, Backlash (New York: Crown, 1991), 552

And then we danced (И тогаш танцувавме)

Страсна coming-of-age приказна од Тбилиси.