Skip to content
  • За нас
  • Контакт
Menu
  • За нас
  • Контакт
Facebook-f Instagram
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • MЕДУЗА TV
Menu
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • MЕДУЗА TV
Search
Close
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА
Нашето општество е затворено кон различното: Интервју со Ана Алексовска
„Господата од Современа“ е пресвртница во мојот живот

Ана Алексовска е режисерка која сигурно веќе ја знаете преку документарниот краток филм Господата од Современа. Преку нејзиниот светоглед, се труди да изнајде креативни решенија и нови механизми во борбата за иднината. Фактот што е режисерка со амбиции од поширок тип, ù дава можност да делува на различни начини и нивоа. На 12 и 13 март ќе може да го погледнете документарниот филм во 19 часот во Кинотека на Македонија. Некогаш е тешко да се прави интевју со некој кој ти е пријател, бидејќи поставуваш прашања кои лично те интересираат, но се надевам дека читателите на овој текст ќе успеат да уживаат во разговорот со Ана, како што и јас секогаш уживам.

 

 

Како се роди твојата желба кон оваа проесија? Кој беше клучниот момент кога одлучи да студираш режија?

 

 

Не сум сигурна дека постои еден клучен момент, настан, зародиш на мисла – кои ме наведоа на тие студии. Еве дури и мислам дека тогаш не бев ни свесна сосема што сè подразбира режијата.
Но живо можам да се сетам на првото будно воодушевување и радост од воспримањето и раскажувањето приказни. Рано почнав да читам бидејќи сакав во сè да ја следам сестра ми која е 3 години постара. И нормално, сакав да постигнам да исчитам сè што се нудеше дома. Го памтам со голема јасност чувството при препрочитувањето на грчките митови за деца “Богови и херои” и колекцијата руски бајки. Сакав да го почувствувам одново и одново она што го предизвикаа во мене при првото читање. И секој пат, успешно. Моќта на приказните ме имаше зашеметено, и тоа ќе трае доживотно. А, прва публика за измислените приказни ми беше токму сестра ми, во ноќите кога без приказна немаше шанси да се заспие.

Режијата беше возбудлив начин да се раскажуваат приказни и сакав да го истражам. Дојде лесно, како логична постапка.

 

 

Во режијата, женските имиња сè уште се пробиваат низ така наречениот стаклен плафон. Неодамна зборуваше на форумот The F word, којго актуелизираше токму родовото прашање и условите за работа во филмската индустрија. Какво беше твоето искуство? Кои се предизвиците со кои ти се имаш соочувано?

 

 

Секоја борба е лична и секое писмо – е лично. Не сум поборник на синтагмата “женско писмо”, напротив, тоа секогаш ме збунувало. Професорките по уметност ми велеа дека творам како машко и сè уште не ја разбирам таа поделба. Постојат теми кои двајца различни автори, маж и жена, ќе ги обработат на сосема различен начин, и тоа е она кое ги разликува еден од друг, а не нивниот род.

Растена сум во семејство каде се верувало дека жените можат исто како и мажите. Ја имав привилегијата да учам од мојата баба која се изборила да ги заврши своите студии и да биде меѓу многуте мажи – лекари првовработени на државната клиника. Потоа, привилегијата да имам мајка со повторно, за тоа време, револуционерна нарав – со пркос да ја следи својата интуиција и самата да ја одбере својата (до тогаш сè уште непозната и нова) професија. Тогаш не било јасно што е програмирањето, но без страв таа зачекорила во тој свет со сета неизвесност на одлуката. Не е лесно да се достигнат нивните стандарди, но секогаш од нив ја имам поддршката за храбрите одлуки. Понекогаш дури и ме поттикнувале да ги преземам.

Минатата година засилено се отворија квоти во фестивалските листи за жени режисерки или за филмови направени за женски лик. Мислам дека е неправедно да се прашува авторката дали е селектирана на некој фестивал само поради својот род, а не поради квалитетот на филмот. Но, тие квоти го наметнуваат тоа чувство. Можеби влезот на “Господата од Современа” на А-фестивалот во Торонто, HotDocs IDFF, се должи токму на таква квота. Но, тоа помогна да добие филмот видливост и популарност и сепак е огромен поттик за понатамошната работа. Се надевам дека наскоро нема да има потреба од такви квоти за еднаква фестивалска застапеност на женските и машки автори и дека во нареднава деценија природно застапеноста ќе се изедначи.

 

 

Кои авторки, режисерки би ги издвоила како позначајни и впечатливи според твоите критериуми?

 

 

Helena Тřeštíková (Хелена Трештикова), чехиња, поради истрајноста и трпеливоста, потребни да се направи документарен филм. Од нејзините филмови научив многу за развој на карактерот во документарен филм. Си има изградено свој стил преку формата и е сериозна инспирација.

Iryna Tsylik (Ирина Цилик), жена чии следни филмови со нетрпение ќе ги очекувам. Пред се, работата со актери во документарен филм е фасцинантна кај неа, а со изборот на теми е секогаш иновативна и актуелна истовремено. Темпото со кое ги монтира и развива сцените е хипнотично.

Phoebe Waller – Bridge ( Фиби Валер Бриџ) поради остроумноста. Како актерка и сценаристка истовремено, се чини дека размислува неколку пати побрзо од просечен човек и во нејзините сцени секогаш се случуваат барем три конфликта паралелно. Интензивно и атрактивно раскажување на приказни од кое може многу да се научи.

 

 

Вашиот документарец успева да ги хуманизира оние кои се наоѓаат на маргините, па се надевам ќе успее да разбуди емпатија кај повеќе луѓе, со оглед на тоа што филмот веќе е интернационално препознаен, освојувајќи престижни интернационални награди. Може ли да ни споделиш повеќе за комплексноста на снимањето на овој филм?
Како успеавте да ја доловите спонтаноста и слободата која ликовите ја манифестуираат во документарецот?

 

 

Блискоста меѓу две индивидуи не се гради преку ноќ, но е заснована на едно нешто – желбата и способноста да го разбереме и прифатиме она што нè прави различни. Нашите протагонисти се носат со своите негативни емоции преку бурата која ја предизвикуваат, одејќи на сите ноќни и дневни културни или социјални настани во Скопје. Бевме љубопитни, ние од тимот кој го создадовме филмот, да го разбереме лечење на длабоките рани на овој начин. И навистина, имаше што да пронајдеме. Верувам дека нашата протагонистка и нејзините ноќни пријатели го увидоа тоа во нашиот долгогодишен однос и токму затоа прифатија да се соголат барем малку пред нашите камери. Сакавме да ги разбереме и да им помогнеме да бидат разбрани.
Пред да снимаме речиси една година само другарувавме. Безброј телефонски разговори и изложби посетени заедно во кои откривавме како ги допира уметноста или дебатата која ќе ја проследат и како им помага да разберат дел од своите емоции поттикнати од приватниот живот.

Сметавме дека оваа нивна приказна ќе му помогне и на гледачот да разбере нешто повеќе за себе и за начинот на кој ги восприема различните животни стилови, механизми за справување со болка…и ќе го замени својот револт со сочувство.

 

Преку една сцена во филмот сфаќаме дека протагоностите понекогаш се соочуваат и со вербално насилство. Според вашето искуство, колку е ваквиот третман чест и како филмската екипа реаиграше на тактвите ситуации?

 

 

Чест е тој третман и токму затоа таква сцена е дел од филмот. Всушност, во самата сцена, фрапантни се и не вербалните ниту физички типови насилство – туку оние психолошките видени преку презирот кој се чита на ликовите на другите посетители, преку нивниот говор на тело. Покажува колку сме затворени кон различното како општество.

Нашиот филм е обсервациски, така што во градењето на сцените учествувавме малку – со разговор пред да се вклучат камерите. Но штом тие ќе се вклучеа, ние остававме дејството да го води протагонистката. А твоето прашање е дел од документаристичката дебата за етика и одговорот е секогаш комплексен, бидејќи зависи од многу фактори. Ние бевме свесни дека при снимањето на таа сцена ничиј живот не е доведен во опасност, дека е тоа многу честа сцена која можеби се одвива и во моментов во некоја од скопските галерии, а и пресудниот миг на увереност во тоа дека со претставување на конфликтот на тој начин ќе ја доближиме борбата на протагонистката до публиката и ќе се повикаме на недостатокот емпатија, со надеж дека ќе предизвикаме желба за промена.

Нашата протагонистка, и самата во филмот вели Абе само на женско можеш да му се чаталиш, како коментар на насилната сцена во галеријата. Таа всушност се доживува како најлесната мета на членот на обезбедување, бидејќи е единствената жена таа вечер во друштвото. Сака да каже дека и нејзините придружници се однесуваат исто како и таа, но само таа ги прима навредите. Научена е да ги амортизира овие напади и во себе да акумулира гнев. Така живее и дома, а понекогаш и надвор. Тоа беше всушност и клучниот порив да се приклучи кон овој филм – ова стана медиумот со кој ќе ја покажеше гласно неправдата и насобраниот гнев, со надеж дека нешто ќе се промени. Сега контактираме сè уште и се радувам кога ќе ми пренесе позитивно искуство на настан организиран од друштва кои порано биле нетрпеливи кон неа. Некаква промена сепак е видлива!

 

Главните ликови зборуваат со голема ведрина и социјална осободеност за која секој може да сонува. Каков личен ефект имаше врз тебе самиот процес на снимање? А потоа и завршниот продукт?

 

Пресвртница во мојот живот, на секој план, се случи за време на снимањето на филмот. Интензитетот на емоциите, потребата од постојано преиспитување на сопствената етика заедно со професионалниот притисок беа катализатор да се променам и појдам во некоја нова фаза од својот раст. Има луѓе кои заминаа од моето секојдневие и луѓе кои ќе направам сè да не си заминат. Сфатив дека со искреноста, кон себе и другите, единствено се доаѓа до тој стадиум на смиреност потребен за носење важни одлуки. Во филмот секој рез е важна одлука, а да не зборуваме за обработката и работата со главните ликови… Тоа што, поради ова искуство, тоа што секогаш ќе го носам во себе како патоказ при недоумница е: пауза за искреност кон себе. Потоа сè ќе стане лесно.

А главните ликови се соочуват со своите лоши страни и преку хумор и преку пркосна искреност. Од секој човек кој поминал мачен период може многу да се научи, само со набљудување.

Успехот на филмот на сите од тимот ни дојде неочекувано. Толку ни беше макотрпен процесот на работа што не ни мислевме што потоа. Тоа “потоа” само си дојде и нè зграпчи за рамења, протресувајќи нè. Прекрасно е чувството кога тоа со кое си живеел во агонија со години, сега допира до публика низ цел свет. Егото е задоволно, ама нам и ни беше многу потребен таков ветар во едрата. Одиме понатаму, поумни и поискрени 🙂

 

Кои ти се следните планови? Веќе најави дека твоите следни проекти ќе бидат фокусирани на социјалните промени во Македонија.

 

 

Уште во 2013та година почнав да снимам, нешто сама, нешто со помош на колегите – тогашни студенти, филм за менталитетот на нашето поднебје. Покорлив и молчалив. Ме интересираше зошто толку сакаме да се претставуваме како жртви на одредена ситуација, зошто при појавата на проблем ние го избегнуваме и бараме бегство на место каде, навидум, го нема тој проблем. Одеднаш, се најдов сама, со повеќето блиски луѓе отселени некаде. И темата ја работев на дотогаш за мене неистражен начин – докуфикција. Но, по некое време се почувствував како хипокрит бидејќи и самата посакав да си заминам.
Заминав, се вратив, го имам зад себе Господата од Современа и сега сметам дека можам да продолжам да работам на тој филм. Ќе биде за идентитетот на младата личност, нејзините идеали и нивниот губиток при созревањето – сето во корелација со созревањето на едно општество. И повеќе нема да е докуфикција туку чиста документаристика.

Но ова е проект кој ќе се работи подолго, особено поради пандемијата. Во меѓувреме, со Владимир Димоски работиме на уште неколку, краткометражни, проекти.

 

Ана, во моментов работиш на исклучително значајна иницијатива, наречена ДОМА. Таа претставува онлајн платформа на Институтот за комуникациски студии преку се истражуваат и анализираат теми поврзани со животната средина, биодиверзитетот, одржливите практики и еколошката свест. Дали може да ни кажеш малку повеќе за твојот ангажман?

 

 

Целата енергија при создавање на тие куси документарни филмови за ДОМА е водена од желбата за промена на околината, будење на свеста кај сограѓаните и едноставно – надевање, дека може да е подобро. Сметам дека нема поубав мотор од тоа. Тимот е прекрасен, секој ден поминат со нив е авантура и среќна сум кога согледуваме дека растеме заедно. Се сретнавме со Кирил Пржо, уредникот на платформата ДОМА и работи на еко-едукација и започнавме со соработка.

Проектот ДОМА е амбициозен и често физички напорен поради темпото на работа, но ништо не е позадоволително од тоа кога ќе сме исконтактирани од надлежна институција дека пораката е примена и одлучни се да делуваат. Исто така, согледувам и дека народот има потреба од ваква дебата. Треба заедно да одлучиме како економскиот прогрес и еколошката свест да се во рамнотежа, без едното да го задуши другото. Задачата е тешка, но треба да ја гледаме како предизвик на нашето време, на нашата генерација.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повеќе информации:
#3BCKFS | The F* Word – Creating a chain of emerging female filmmakers

The Grand Prix of FEKK 2020 goes to Consuming Contemporary by Ana Aleksovska.”
Најдобар документарен филм Moscow shorts – септември

Документарниот краток филм „Господата од современа“, во режија на Ана Алексовска, во продукција на „Лист продукција“, стана дел од селекцијата на годинашното издание на програмата „Д чејнџинг фејс оф Јуроп“, иницијатива на Европска филмска промоција, во соработка со канадскиот фестивал „Хот докс“. Снимен според сценарио на Анжелика Апсис.

Македонскиот филм „Господата од современа“ (Consuming Contemporary) на талентираната Ана Алексовска освои важно признание на „Кустендорф“ – Бронзено јајце

НАПИШАНО ОД:
  • Сара Миленковска
  • March 12, 2021
  • КУЛТУРА, МОЕ ТЕЛО
Мајчинството (не) е за секого
Филмот ја прикажува голата вистина за општество кое не покажува разбирање кога жените ќе направат нешто што не е во склад со наметнатите очекувања и норми.
  • Од Тимот на Медуза
  • ДИЈАЛОЗИ, КВИР, КУЛТУРА
Кога сакаме, не сме сами: интервју со Јелисавета Благојевиќ (втор дел)
Љубовта е модел, начин на однесување кој припаѓа на традицијата на мислење на заедницата, и тоа е постаро од моделот на индивидуалност.
  • Од Вики Младенова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Противотровот на нашата егзистенцијална беспомошност
Ник Кејв за тоа како да ги исполниме нашите животи со величествена смисла.
  • Од Тимот на Медуза
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Останаја работи за зборање – немаше на кој, освен на чупињата: Интервју со Prince$$ Donatsu
За приказната зад Битола, нејзините чупиња, трапот и феминзимот, Prince$$ Donatsu за Медуза. 
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Родово и телесно пречитување на практиките на „пумпање“ и „цицање“
Кон танцовиот перформанс „Ми треба ново тело“ на Викторија Илиоска.
  • Од Душица Лазова
  • КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Или како сите, или ништо – Мајки и камионџии
Колку повеќе има исти, толку потешко се прифаќаат различните.
  • Од Дијана Петрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Феноменот на фемцел културата
Само уште еден тренд, штетно романтизирање или иронична и самосвесна критика? Елена Кузмановска пишува за фемцел трендот кој ги преплавува социјалните мрежи.
  • Од Елена Кузмановска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
„BookStar“ / „Книжевни ѕвезди“
Издавачката куќа „Антолог“ го најавува седмото издание на Фестивалот на европската литература „BookStar“ / „Книжевни ѕвезди“, кој ќе се одржи од 12 до 15 октомври 2021 година.
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Улицата на мачките
Трчаме боси по улица. Не ми се веруе дека дозволив да ме наговори на ова. Жешкиот асфалт ми ја гризе кожата, стапалата ми се смалуваат. Се одвојувам од него и се обидувам да го престигнам.
  • Од Тимот на Медуза
  • ДИЈАЛОЗИ, КВИР, ФЕМ 101
И транс жените се жени: Интервју со Лила Милиќ
За чекорите кои допрва треба да се преземат за достоинствен живот на трансродовите личности, за Законот за правно признавање на родот, за личните успеси како транс жена и земањето дел во бројни културни настани во изминатиот период, разговараме со Лила Милиќ. 
  • Од Калиа Димитрова
  • КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
C.A.R.E.
Култура на солидарност како место на соживот:::::
  • Од Душица Лазова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
BeFem’s Feminist Fighters
Колку сте запознаени со BeFem, српскиот фестивал за феминистичка култура и акција, кој го имаше своето 9 издание овој месец?
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Meet _moooki
Доколку сте слаби на Инстаграм профили со автентични илустрации, тогаш дефинитивно треба да ја заследите _moooki, профил зад кој стои сестрано креативната Моника Стојановска.
  • Од Тимот на Медуза
  • ДИЈАЛОЗИ, КВИР, МОЕ ТЕЛО
Времето пред транзицијата го гледам како некој друг живот
Поддршката дојде со текот на времето кога почувствуваа дека станав многу посреќна, посмирена и поотворена, затоа што почнав да живеам како вистинската јас.
  • Од Предраг
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
„Френсис Ха“ – првото „дете“ на Бамбах и Гервиг
Френсис е збунета, смотана, изгубена, весела, разиграна, уморна, висока, смешна, харизматична и чудна. Има 27 години и нема стабилна врска, работно место или дом. Често е сама и повремено осамена.
  • Од Калина Качoровска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Фиона Сампсон – Три песни
Жени во текст е темата на првиот Меѓународен ПичПрич што ќе се одржи во четврток, 29 април
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Република на пријателството – Блискоста на маргините
Опишувајќи го пријателството на неприфатените, но и тоа како на маргините на социјалните норми се појавуваат мали, приватни републики на неприлагодените, писателката ја исполнува мисијата својот глас да им го позајми на луѓето во тишината.
  • Од Лени Фрчкоска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Зрачни и во полн цут: монструозното-женско во филмот „Мидсомар“
Родова перспектива на ликот на Дени во филмот „Мидсомар“.
  • Од Елена Петрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Во фокус: Ани Ерно
„Можеби вистинската цел на мојот живот е моето тело, чувства и мисли да станат текст; нешто разбирливо и универзално, со што моето постоење ќе се спои со животите и главите на другите луѓе.“
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Амбер Херд е несовршена жртва
Дали јавното говорење за партнерско насилство само им дава можност на насилниците да го продолжат злоставувањето на нивните жртви преку судските системи?
  • Од Елена Гаговска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Време е за ранливи суперхерои
Несовршеноста, емотивноста, прифаќање на грешките и стравот од напуштање се легитимни состојби и карактеристики, дури и за еден суперхерој.
  • Од Билјана Кочоска
  • ДИЈАЛОЗИ, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Како јас да ѝ верувам на правната држава?
Интервју со Џејлан Велиу.
  • Од Елена Гаговска
  • ДИЈАЛОЗИ, КУЛТУРА
Светлана Алексиевич: Се надевам дека „Војната нема женско лице“ им дава сила на жените во Украина
Нобеловката Светлана Алексиевич е добитничка на наградата „Букстар 2022“.
  • Од Тимот на Медуза
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Тајната женска историја во македонската литература во 19 век
Од големо значење за развојот на македонската книжевност, особено на расказот како форма е ликот на Марија Х. Зрнева.
  • Од Дијана Петрова
  • ДИЈАЛОЗИ, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Борба против менструалната сиромаштија и стигма: Интервју со Period. The Menstrual Movement Skopje
Едукацијата е клучна и за оние кои менструираат и оние кои не менструираат. Самиот тој процес на сегрегација најчесто при едуцирање на овие теми, остава голем непополнет простор со информации кај оние кои не менструираат и дополнително ја стигматизира менструацијата.
  • Од Благица Димитрова
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Последната жена од Медената земја
Пола за мене, пола за нив, повторува традиционалната пчеларка, додека медитативно им пее на пчелите.
  • Од Калиа Димитрова
  • КУЛТУРА, ПЛОШТАД, ФЕМ 101
Како универзитетската култура ги прикрива злоупотребите на моќта
Сара Ахмед за пријавите од вознемирување и тактиките на замолчување во својата нова книга „Жалба!“.
  • Од Душица Лазова
  • ДИЈАЛОЗИ, КВИР, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
ЦИЦКИ, КВИР, ШТО?
B-PROJECT Е КВИР КРИТИКА НА ФОТОГРАФИЈАТА И ОПШТЕСТВОТО
  • Од Елена Петровска
  • КУЛТУРА, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
„Ми треба ново тело“ – приказ на градењето родов и перформативен идентитет
Кон танцовиот перформанс „Ми треба ново тело“ на Викторија Илиоска.
  • Од Тимот на Медуза
  • КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
(Не)Преводливоста на дрег уметноста во „RuPaul’s Drag Race“
Дали преводот на шоуто на македонски би ја доближил и нормализирал дрег уметноста во нашето општество и дали истиот е возможен?
  • Од Ана Илиева
  • ДИЈАЛОЗИ, ФЕМ 101
Јана Бауер: На детето треба да му се даде комплесен карактер, затоа што животот не е црно-бел
За важноста на книжевноста за деца, обврската на писателите на децата да им понудат решенија за тоа како да живеат со другите и мултикултуралноста како обележје на добрата книжевност.
  • Од Лени Фрчкоска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Како општеството гледа на моќните жени преку приказот на Медуза
Изгуглај било чие име на позната жена, од Ангела Меркел до Ненси Пелози, во склоп со зборот Медуза. За сите нив ќе добиете резултати со фотошопирана слика од нивниот лик како горгона.
  • Од Моника Јамандиловска
  • КУЛТУРА, ФЕМ 101
Сао Паоло ја добива првата книжарница за дела напишани само од жени
Жените пишуваат и тоа многу. Толку многу што со нив ќе ги наполниме сите полици на една книжарница.
  • Од Тимот на Медуза
Игор Тошевски, Совршен баланс, 2000
  • КВИР, КУЛТУРА, ФЕМ 101
Цвеќе на злото: дискурзивна рамка на квир дискриминацијата
Вовед во публикацијата „Стандарди на Советот на Европа за заштита и спречување на дискриминација врз основа на сексуална ориентација и родов идентитет“.
  • Од Вики Младенова
  • ДИЈАЛОЗИ, МОЕ ТЕЛО, ФЕМ 101
Сексуалната едукација се базира на еднаквост, почит, согласност и човекови права: Интервју со Елена Петровска и Мери Цветковска
Сè што треба да знаете за Сеопфатно Сексуално Оразование, со Мери и Елена - експертки во полето. 
  • Од Калиа Димитрова

Момент...

No more pages to load

1 2 … 7 Next »

Категории

ФЕМ 101
КУЛТУРА
МОЕ ТЕЛО
КВИР
ДИЈАЛОЗИ

Корисни линкови

ЗА НАС
КОНТАКТ
БЕСПЛАТНА ПРАВНА ПОМОШ

Copyright © Медуза 2023 | Developed by MASIVA

Scroll to Top
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • ЗБОР
  • ПЕСНА
  • MЕДУЗА TV
  • ЗА НАС
  • КОНТАКТ
Menu
  • ФЕМ 101
  • ПЛОШТАД
  • КУЛТУРА
  • МОЕ ТЕЛО
  • КВИР
  • ДИЈАЛОЗИ
  • ЗБОР
  • ПЕСНА
  • MЕДУЗА TV
  • ЗА НАС
  • КОНТАКТ
Facebook-f Instagram